mandag den 11. marts 2013

En hård uge

Beklager at jeg ikke er så aktiv på bloggen. Men det har været en rigtig træls uge for os, en af dem som man gerne vil være foruden. Først til begravelse ved min kærestes onkel, som godt nok var en gammel mand, men derfor er det hårdt alligevel. Dagen efter bliver en af vores gode venner kørt ned på motorcykel, af en bilist som ikke overholdt sin vigepligt. Han er heldigvis i bedring og kommer forhåbentlig snart på benene igen. Men han fik da 5 brækkede ribben, et brækket krageben, et brud på ryghvirvel og lidt skader på lungerne :0/ Torsdag vågner jeg så op og er snotforkølet og har stort set ingen energi. Om aftenen begynder lille A så at blive sløj, har ondt i maven og feber og sådan forsætter det så de næste par dage. Nu er vi heldigvis ved at være ovenpå igen, lille A har stadig lidt problemer med maven, men ingen feber. Nu vil jeg tage hjem til en af de skønne piger fra mødregruppen og hygge med de dejlige mødre. Lille A får lov til at blive hos sin far. Vi skulle jo nødig smitte de andre børn. Håber denne uge bliver en god uge, uden sygdom og forhåbentlig med lidt forårssol :0)

En træt lille A
Lille A som sover hos sin mor. Det sker ikke så tit.
En feberramt lille A som er meget ked af det

4 kommentarer:

  1. I har godt nok haft en del modvind sidste uge! Og lille søde A - håber snart han er helt ovenpå igen!

    /Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja puha, det kan da kun blive en bedre uge vi går i møde. Lille A har fået det meget bedre :0)

      Slet
  2. Aj, altså! Troede I havde en skidt uge, men den var da noget værre, end jeg havde forestillet mig. Nu er I da nødt til at have mange, mange nemme og dejlige uger fra nu af. Håber I får en dejlig fødselsdag i weekenden.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber også det bliver lidt bedre det næste stykke tid. Men der var da heldigvis en god nyhed med vuggestueplads :0)

      Slet