tirsdag den 13. maj 2014

#ssbloggereventaarhus




























I weekenden var jeg inviteret til bloggerhygge af MarinaLou og Stinne. Som endnu en gang har formået at arrangere en hyggelig dag for os bloggere. Jeg ved de har brugt masser af tid på at arrangere denne skønne dag og det var virkelig vellykket :0) 

Søde Marlene fra Marmar Copenhagen var forbi og viste de skønneste styles fra AW14 kollektionen og jeg siger bare, det er for lækkert. Marlene er designer og ejer af Marmar Cph. som fik sin opstart under krisen i 2008. Marmar er kendt for de fine detaljer, leopardmønstret og ikke mindst for den lækre kvalitet.
Marlene bliver blandt andet inspireret af gamle bøger, fotos, circus, dyr og i AW14 kollektionen ser man bl.a. prikker, dyrespor og skønne farver som flaskegrøn, støvet blå og pudderrosa. Som noget nyt i år, kommer der også vinterovertøj og det ser virkelig fint ud og skal helt klart også afprøves. 

Jeg elsker Marmars fine og afdæmpede farver og har også købt lidt fra de tidligere kollektioner. Bl.a. de skønne leopard leggins. (Se mere her )

Efter den fine præsentation blev der hyggesnakket, taget billeder af det fine tøj og spist lækre, virkelig lækre kager fra bl.a. JuliaTine og Pernille. Jeg skal love for vi blev forkælet med goodiebag og konkurencer. Men mere om det på et senere tidspunkt.

Tak for en super hyggelig dag med de sødeste piger, lækre kager og det fineste veldækkede bord i skønne pasteller :0) 

Er du på instagram og har lyst til at se flere billeder fra arrangementet så kig med på #ssbloggerevntaarhus
























2 kommentarer:

  1. Er så glad for, at det lykkedes med pasning af mini A, så du kunne komme! Og fedt som I fandt på at bruge hylden til at hænge bøjlerne på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også glad for at jeg kunne komme med, det var en skøn dag ;0) Ja det var da genialt at hænge tøjet på gallerihylden.

      Slet